REKLAMACJE:
PHU JULEX. odpowiada za przesyłkę do momentu odebrania jej przez przewoźnika .
Nie odpowiadamy za czas i efekt końcowy rozpatrywanej reklamacji, aczkolwiek dokładamy wszelkich starań , aby wspierać naszych klientów w dochodzeniu swoich praw.
Jeżeli odbiorca stwierdził uszkodzenie przesyłki w momencie gdy kurier już odjechał należy skontaktować się z oddziałem doręczającym nie później niż do 5 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po w/w terminie przyjazd kuriera jest niemożliwy.
Reklamacje realizowane są za naszym pośrednictwem i przekazywane do firmy przewozowej.
Niezbędne dokumenty do złożenia i rozpatrzenia reklamacji:
1. Zgłoszenie reklamacyjne
2. Protokół uszkodzenia (spisany przez kuriera)
3. Dokument potwierdzający wartość przesyłanego przedmiotu (faktura, paragon)
4. Zdjęcia uszkodzonego przedmiotu
Bez otrzymania w/w dokumentów nie ma możliwości złożenia reklamacji i rozpatrzenia jej przez przewoźnika.
UWAGA:
Reklamację proszę przesłać na adres: biuro@kurier-ekspert.pl