REKLAMACJE:


PHU JULEX. odpowiada za przesyłkę do momentu odebrania jej przez przewoźnika .

Nie odpowiadamy za czas i efekt końcowy rozpatrywanej reklamacji, aczkolwiek dokładamy wszelkich starań , aby wspierać naszych klientów w dochodzeniu swoich praw.


Jeżeli odbiorca stwierdził uszkodzenie przesyłki w momencie gdy kurier już odjechał należy skontaktować się z oddziałem doręczającym nie później niż do 5 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po w/w terminie przyjazd kuriera jest niemożliwy.


Reklamacje realizowane są za naszym pośrednictwem i przekazywane do firmy przewozowej.


Niezbędne dokumenty do złożenia i rozpatrzenia reklamacji:

1. Zgłoszenie reklamacyjne

2. Protokół uszkodzenia (spisany przez kuriera)

3. Dokument potwierdzający wartość przesyłanego przedmiotu (faktura, paragon)

4. Zdjęcia uszkodzonego przedmiotu


Bez otrzymania w/w dokumentów nie ma możliwości złożenia reklamacji i rozpatrzenia jej przez przewoźnika.



UWAGA:

Reklamację proszę przesłać na adres: biuro@kurier-ekspert.pl